(066)-01-93-572 (097)-01-38-336

Перезвоните мне

Пн-Пт 9:00-18:00

Онлайн-
консультант

Як ставити правильно ремінь ГРМ?

  За рахунок присутності гумового елемента в газорозподільному механізмі синхронізується робота валів двигуна. Якщо періодично перевіряти стан ременя, своєчасно міняти його, установка буде якісно функціонувати.
 
  Спробуємо детально розглянути процедуру встановлення цього елемента. Ремені змінюють через певний пробіг - існує залежність по конкретному автовиробникові. При обриві ременя негайно виконуємо заміну. Алгоритм операції отримують у такий:
 
1. Визначаємо місце розміщення компонента - близько двигуна.
 
2. Виробляємо відключення маси з акумуляторної батареї.
 
3. Потрібно відкрутити болт, який фіксує генератор. Відводимо цей елемент до силової установки.
 
4. Виставляємо важіль КП на високу передачу, починаємо прокручувати на колінчатому валі маховик. Добиваємося збігу рисок шестерні з покажчиком, який відзначений на зчепленні. Порівнюємо з планкою мотора.
 
5. Потім ослабимо ролик натягу.
 
6. Ремінь виймаємо, заблокувавши ризики вала (не допускаємо провертання) - на зубах виставляємо викрутку.
 
  Здійснюючи заміну компонента, бажано, відразу розмістити інший ролик.
 
  При установці ременя діємо так:
 
1. Перевертаємо гумовий компонент до себе зовнішньою частиною.
 
2. Підчіплюють його нижнім шківом.
 
3. Утримуємо натяг ременя, щоб не зіскочив. Чіпляємося за колесо вгорі, пропускаємо через шків на водяному насосі.
 
4. Надійно затягуємо роликовий механізм.
 
  Залишиться перевірити формат натягу пристрою. Як стверджують, кут із розвороту такого ременя витримується до 90 град.
 
  Іноді елемент представлений резино-металевої деталлю, наділеною зубцями. Встановлюють навіть звичайні металеві ланцюги. Такі ремені забезпечують синхронізацію роботи компонентів, регулюють вихід газів і надходження палива.
 
  Регулярно перевіряємо ремінь, щоб вузол функціонував:
 
1. Якщо елемент прикритий кришкою, належить видалити тимчасово заглушку.
 
2. Краще провести демонтаж ременя генератора, щоб оцінити обстановку.
 
3. Викручуємо болти на передній захисної кришки. Скидаємо конструкцію.
 
  Так досягаємо огляду самого ременя. Чи не допускаємо на виробі порізів, опуклих ділянок, розшарування, ниток обірваних.
 
  Виявляємо присутність тріщин, значних потертостей, масляних плям. Виявивши подібні вади, відразу міняємо екземпляр.