(066)-01-93-572 (097)-01-38-336

Перезвоните мне

Пн-Пт 9:00-18:00

Онлайн-
консультант

Несправності електропідсилювача керма, їх усунення

  Поломка може відбутися на електропідсилювачі керма. Якщо проявилася проблема, панель приладів позначить миготливу кнопку (кермо і знак оклику). Зрозуміло, що транспортом можна управляти без цього обладнання - досить висмикнути відповідний запобіжник.
 
Спробуємо усунути поломки установки.
 
Розберемося в причинах цієї недуги:
 
1. З включенням запалювання система не здатна виконати самоконтроль, прилад відключається.
 
2. Несправним виявився швидкісний датчик.
 
ЕУР фіксує швидкісний режим на спідометрі, звертаючись до датчика. При поломці елемента, інформація стає не достовірною. Відбувається мимовільне відключення підсилювача. Відповідно, ремонт має на увазі зміну датчика.
 
1. Щоб почати ремонтні дії, з акумулятора відключаємо клему «мінуса».
 
2. Має бути зроблений демонтаж кожуха на рульовій колонці, витягнувши механізм запалювання, кермо.
 
3. Користуючись головками, тріскачкою, скручуємо контактну групу. Компонент прибираємо з вала.
 
4. Від'єднуємо дроти, спрямовані до блоку управління приладу. Всі штекери наділені фіксаторами - не пошкодити виріб.
 
5. Відкручуємо болт стяжки на карданному кріпленні з рейкою керма.
 
6. Інструментами злегка розширюємо «хомут» стягнутий на кардані.
 
7. Тепер ліквідуємо гайки, що фіксують підсилювач на кузові.
 
8. Демонтуємо ЕУР, розміщений у валу рейки.
 
9. Виріб міняємо, обладнання відновлюємо, діємо в зворотному режимі.
 
  З'ясуємо моменти експлуатації даної установки, які зможуть продовжити життєдіяльність електропідсилювача. ЕУР перестане працювати, якщо неправильно використовувати систему.
 
1. Не варто довго залишати кермо в крайньому положенні.
 
2. Не починайте різкий рух на машині, якщо кермо не вивернули.
 
3. Здійснюючи парковку, маневри розвороту, довго не тримайте кермо в крайній позиції - допускається п'ять секунд.
 
4. Регулярно піддавайте механізм технічному огляду.