Огляд і тест - драйв нового семимісного Chery Tiggo 8 2018

Новий Chery Tiggo 8 є кросовером з переднім приводом. На вибір автомобіль може бути з п'яти і семи місцевої компонуванням. Перш за все, цей автомобіль підійде для сімей, а також для тих, хто любить час проводити активно. Це багатофункціональний автомобіль за розумні гроші, який підійде на кожен день.

 

Вперше автомобіль був представлений в Пекіні в кінці квітня 2018 року. Новинка отримала виразний сучасний екстер'єр і сучасне оснащення. Виглядає машина дійсно самобутньо, свіжо і навіть декілька брутально. Крім того, в його зовнішності і натяку немає на плагіат. Довжина авто 4,7 метра, а величина колісної бази 2,7 метра. Передня частина авто відрізняється похмурим поглядом фар, потужним бампером і крупними гратами радіатора. Збоку можна побачити виштамповки, квадратні арки коліс і немов злітає підвіконну лінію. На кормі розташувалися ефектні ліхтарі і бутафорські патрубки, які явно привернуть до себе увагу в міському потоці.

 

Сівши в салон новинки, відразу в очі кидається оригінальна передня панель і центральна консоль, на чолі якої знаходиться екран мультимедіа з діагоналлю дев'ять дюймів. Вельми стильно виглядає блок кліматичної установки. Кермо має досить пухкий обід. Панель приладів представлена ​​у вигляді кольорового дисплея посередині і двома аналоговими колодязями з боків. Інтер'єр має досить якісну ергономіку. Та й саме виконання салону досить добротне.

 

Спереду розташовані зручні крісла з хорошою бічною підтримкою і широким діапазоном настройок. На другому ряду розташований комфортабельний диван з достатньою кількістю простору, щоб з комфортом змогли розміститися три пасажири.

 

Багажник в машині просто величезний, цілих 892 літра. Під фальшполом є ніша для різної дріб'язку і інструментів. Запаска ж прикріплена до днища авто.

 

Під капотом машини знаходиться 1,5 літровий двигун з потужністю 147 коней. Працює двигун в парі з шести ступінчастою механікою і переднім приводом. Опціонально також доступний шести ступінчастий автомат. Коробка передач працює добре, перемикання практично не відчуваються.

 

Кросовер отримав незалежну підвіску, спереду Макферсон, а ззаду многоричажка. Підвіска не дуже жорстка, тому різні нерівності дороги добре відпрацьовує. Сильного трясіння немає. Є електропідсилювач керма. Що стосується начинки, то тут і обігрів, а також електропривод бічних дзеркал. Є камери кругового огляду, круїз - контроль та інші системи для комфортної їзди.

 

На дорозі машинка поводиться чудово. Дорожнє покриття тримає добре, в повороти входить з невеликим креном. Що стосується бездоріжжя, то це кросовер, а не позашляховик. Тому чекати від нього особливої ​​прохідності не варто. На цьому автомобілі можна їздити по місту, поїхати на природу з родиною або відправитися в подорож, але не більше. Але ж автомобіль і не створювався для спортивної їзди. Для цих цілей слід вибирати інші авто.

 

Що стосується динамічності, то потужності мотора цілком достатньо для того, щоб добре себе почувати в міському потоці.