Одна з найсвіжіших моделей MG отримала співзвучність з вищим балом - 5. Конструктори і справді мають всі підстави пишається своїм дітищем: хетчбек, незважаючи на схожість з деякими прямими конкурентами, виглядає свіжо і динамічно.
Салон виявився симпатичний під стати загальному образу, незважаючи на те, що в ньому немає жодних характерних впізнаваних деталей. Швидше навіть в ньому простіше відшукати відгомони інших брендів, але не відвертий плагіат. Здалося, що на дотик матеріали менш ефектні, ніж на фотографіях. Втім, перед нами не автомобіль бізнес-класу, тому причіпки такого роду недоречні. В цілому якість виконання інтер'єру дуже нагадує італійські машини: симпатично намальовано, в життя втілено без будь-яких проблем в розрізі вибору і підгонки матеріалів. На ходу часом трапляються поскрипування, але вони рідкісні і ненастирливі.
З комфортом всередині також все передбачувано: попереду з запасом місця повний порядок, ззаду - не дуже: спадаюча стеля, невелика тіснота в ногах - третьому пасажирові тут явно не будуть раді. Крісла без надмірностей, трохи дещо жорсткі. Підігрів не передбачений, однак цей недолік цілком компенсується швидким прогріванням мотора і гарячим норовом пічки - тепле повітря надходить в салон вже через 1,5-2 кілометри шляху.
Ергономіка водійського місця організована на відмінно. Прилади легко читаються, клавіші розміщені компактно. Легке здивування викликає лише кнопка «аварійки», яку чомусь вирішили прибрати в нижню частину. В іншому, це практично не заважає «подякувати» в разі потреби іншим учасникам руху. Медіасистема оснащена якісним сенсорним дисплеєм зі зручною навігацією. Клавіші управління системою виведені і на рульове колесо. З одного боку це зручно, з іншого - розташовані вони близько до обода, тому саме час їх зачепити під час маневрування. Багатий органайзер продуманий до дрібниць: тут тобі і осередок для телефону, і підставка для пляшки з водою, і інші корисні ніші і кишені. До зручності посадки також немає питань. Розміститься за кермом MG5 навіть фактурний водій. А ось з оглядовістю не все гладко: за широкими передніми стійками часом можна не розгледіти пішохода, а задні віконця відверто замалі. В деякій мірі цей недолік компенсується камерою заднього виду, але лише в топової комплектації.
Під капотом у «п'ятірки» виявився знайомий за деякими попередніми моделями бензиновий мотор (106 л.с.), який працює в тандемі з 4-ступінчастим автоматом. Хетчбек легко і жваво набирає хід, при масі в майже 1300 кг з динамікою у автомобіля все в порядку. Коробка перемикається м'яко, швидко реагуючи на дії водія. Крім звичайного режиму для автомата передбачений «зимовий» і «спорт». Останній, втім, не показав будь-яких значних відмінностей - темперамент все-таки не той. Що стосується витрати палива, автомобіль споживає в середньому 8-9 літрів на мірну сотню, радує, що бензин цілком підходить і з октановим числом 92.
Підвіска, як уже було сказано, по-спортивному жорстка. Автомобіль упевнено йде в віраж, але навіть невеликі нерівності відразу відчуваються пасажирами. Втім, кому-то це напевно припаде до смаку. За налаштування явно відповідала британська частина, за що їй низький уклін. Особливо порадували беручкі гальма з приємною різкістю, які відмінно гармонують спритною динаміці хетчбека. Шумоізоляція могла б бути і краще, але це, схоже, традиція для автомобілів, що збираються у Піднебесній.
В цілому враження від MG5 позитивні. Автомобіль вийшов симпатичним і завзятим. Величезним кроком вперед можна вважати і той факт, що, не знаючи, що перед тобою «китаєць», можна і не здогадатися про його походження, не дарма ж розроблений автомобіль за участю британських інженерів. Беручи ж до уваги ціну на хетчбек, що стоїть на рівні з європейськими економ-класом, «п'ятірка» явно має всі шанси завоювати лідерські позиції в своєму сегменті.