Каталог запчастин на MG 550 (МГ 550) купити в Києві, з доставкою по Україні

На сторінку:
Сортування:
Амортизатор капота 10101584
В наявності

400 грн

Амортизатор капота 10101584
Водяний насос (Помпа) Z=25 10062539
В наявності

2200 грн

Водяний насос (Помпа) Z=25 10062539
Гідрокомпенсатор LGR000050
В наявності

250 грн

Гідрокомпенсатор LGR000050
Гільза блоку циліндрів 4 шт LCJ000060
В наявності

4200 грн

Гільза блоку циліндрів 4 шт LCJ000060
Головка блоку циліндрів 1.8 Turbo 10044300
В наявності

18000 грн

Головка блоку циліндрів 1.8 Turbo 10044300
Кільця поршневі к-т 10007900
В наявності

1100 грн

Кільця поршневі к-т 10007900
Картридж турбіни 10031495
В наявності

5000 грн

Картридж турбіни 10031495
Клапан випускний (Турбо) 10043521 LGH101190
В наявності

150 грн

Клапан випускний (Турбо) 10043521 LGH101190
Клапан впускний (Турбо) 10043520 LGH10029
В наявності

150 грн

Клапан впускний (Турбо) 10043520 LGH10029
Кнопка багажника 10065490
В наявності

500 грн

Кнопка багажника 10065490
Конектор шланга охолодження 10000528
В наявності

330 грн

Конектор шланга охолодження 10000528
Лямбда зонд 10000725
В наявності

1400 грн

Лямбда зонд 10000725
Опора двигуна ліва 10065431
В наявності

1300 грн

Опора двигуна ліва 10065431
Опора заднього амортизатора RPF100060
В наявності

510 грн

Опора заднього амортизатора RPF100060
Підвісний підшипник приводу 10049802PD
В наявності

720 грн

Підвісний підшипник приводу 10049802PD
Каталог запчастин на MG 550 (МГ 550) купити в Києві, з доставкою по Україні

  Марка Morris Garages скоро відзначить своє сторіччя. Це один з найвідоміших британських виробників. Правда, в 2005 році бренд возз'єднався з найбільшою китайською корпорацією SAIC, яка з великою енергією зайнялася виробництвом автомобілів MG, занесши в їх конструкції і оснащення власні технічні коректування. Тому експерти, відкинувши упередженість, підійшли до оцінки моделі MG 550 з усією відповідальністю, не звертаючи уваги на легендарне ім'я марки.

  
Ніша, в якій представлений автомобіль, надзвичайно перевантажена, тому, щоб стати успішною, моделі доведеться доводити свої права на існування. Екстер'єр не дає ефектного враження. Кормова частина кузова асоціюється з італійськими машинами, є елементи, які обов'язково нагадають стилістику VW Group, а ніс, розміщення оптики, форма решітки радіатора підкреслюють азіатське походження машини. Хоча, в цілому, дисбалансу не простежується.

  
На седан звертають увагу не тільки водії, а й пішоходи, з тієї причини, що поки автомобілів даного виробника в нашій країні зовсім небагато. Наповнення салону, внутрішня обробка набагато солідніше екстер'єру. Архітектура побудови, розміщення функціоналу управління продумані і зручні, правда, в "топовій" комплектації. В обробці використана натуральна шкіра, що гармонійно поєднується з дерев'яними фрагментами. Присутній і алюміній, наприклад, дверні ручки, виконані в стилі моделей Porsche. Хоча, візуально салон і здається тісним, через масивне кермо і крісла, насправді, це не так.

  
Задній ряд вільно прийме двох пасажирів. В принципі, розміститися можна і втрьох, але тільки якщо поїздка не буде тривалою. Є нарікання на оглядовість, через заваленого кута стійки, яка перекриває бічну видимість. Водієві доведеться обертати головою, хоча фахівці C-NCAP вважають, що це не впливає на безпеку руху. Об'єм багажного відсіку 452 літра, показник не лідерський, але оснащення, включаючи повнорозмірну "запаску", на вищому рівні.

  
Всі версії седана відмінно укомплектовані. У базовій комплектації доступні: парктроніки, електросклопідйомники, система кондиціонування, аудіосистема, ABS, дистанційна сигналізація. В "топі" додано: люк, клімат-контроль (роздільний), камера кормового огляду, кліматичні датчики. При бажанні покупця список можна поповнити.

  
Дещо дивує компоновка приладів на панелі, в центрі якої розташований тахометр, ліворуч спідометр (цифровий). Для спорткарів таке розташування зрозуміло, але MG 550 не призначений для спортивного драйву. Цей висновок напрошується і через відсутність бічних підсилювачів крісел, хоча вони зручні і комфортні. Автомобіль якісно ізольований від зовнішнього шуму, автоматична КПП відрізняється плавністю функціонування, підвіска в міру жорстка, легке рульове управління. В цілому, машина до поспіху не роспологає.

  
Це не означає, що вона позбавлена ​​динаміки. Досить вибрати режим "Sport", і алгоритм коробки негайно зміниться. Крім спортивного, передбачений режим управління в період сильного морозу, це ще один бонус для вітчизняних користувачів.

  
Під капотом MG 550 встановлено бензиновий турбомотор R4 потужністю 160 сил, з моментом кручення 215 Hm. Зусилля передається на передню вісь, максимальна паливна витрата 10,7 літра. При вазі в 1,5 тонни, та ще й в парі з автоматичною КПП, автомобіль слід зарахувати до економічних, що не залишиться непоміченим у покупців.