Марка Morris Garages скоро відзначить своє сторіччя. Це один з найвідоміших британських виробників. Правда, в 2005 році бренд возз'єднався з найбільшою китайською корпорацією SAIC, яка з великою енергією зайнялася виробництвом автомобілів MG, занесши в їх конструкції і оснащення власні технічні коректування. Тому експерти, відкинувши упередженість, підійшли до оцінки моделі MG 550 з усією відповідальністю, не звертаючи уваги на легендарне ім'я марки.
Ніша, в якій представлений автомобіль, надзвичайно перевантажена, тому, щоб стати успішною, моделі доведеться доводити свої права на існування. Екстер'єр не дає ефектного враження. Кормова частина кузова асоціюється з італійськими машинами, є елементи, які обов'язково нагадають стилістику VW Group, а ніс, розміщення оптики, форма решітки радіатора підкреслюють азіатське походження машини. Хоча, в цілому, дисбалансу не простежується.
На седан звертають увагу не тільки водії, а й пішоходи, з тієї причини, що поки автомобілів даного виробника в нашій країні зовсім небагато. Наповнення салону, внутрішня обробка набагато солідніше екстер'єру. Архітектура побудови, розміщення функціоналу управління продумані і зручні, правда, в "топовій" комплектації. В обробці використана натуральна шкіра, що гармонійно поєднується з дерев'яними фрагментами. Присутній і алюміній, наприклад, дверні ручки, виконані в стилі моделей Porsche. Хоча, візуально салон і здається тісним, через масивне кермо і крісла, насправді, це не так.
Задній ряд вільно прийме двох пасажирів. В принципі, розміститися можна і втрьох, але тільки якщо поїздка не буде тривалою. Є нарікання на оглядовість, через заваленого кута стійки, яка перекриває бічну видимість. Водієві доведеться обертати головою, хоча фахівці C-NCAP вважають, що це не впливає на безпеку руху. Об'єм багажного відсіку 452 літра, показник не лідерський, але оснащення, включаючи повнорозмірну "запаску", на вищому рівні.
Всі версії седана відмінно укомплектовані. У базовій комплектації доступні: парктроніки, електросклопідйомники, система кондиціонування, аудіосистема, ABS, дистанційна сигналізація. В "топі" додано: люк, клімат-контроль (роздільний), камера кормового огляду, кліматичні датчики. При бажанні покупця список можна поповнити.
Дещо дивує компоновка приладів на панелі, в центрі якої розташований тахометр, ліворуч спідометр (цифровий). Для спорткарів таке розташування зрозуміло, але MG 550 не призначений для спортивного драйву. Цей висновок напрошується і через відсутність бічних підсилювачів крісел, хоча вони зручні і комфортні. Автомобіль якісно ізольований від зовнішнього шуму, автоматична КПП відрізняється плавністю функціонування, підвіска в міру жорстка, легке рульове управління. В цілому, машина до поспіху не роспологає.
Це не означає, що вона позбавлена динаміки. Досить вибрати режим "Sport", і алгоритм коробки негайно зміниться. Крім спортивного, передбачений режим управління в період сильного морозу, це ще один бонус для вітчизняних користувачів.
Під капотом MG 550 встановлено бензиновий турбомотор R4 потужністю 160 сил, з моментом кручення 215 Hm. Зусилля передається на передню вісь, максимальна паливна витрата 10,7 літра. При вазі в 1,5 тонни, та ще й в парі з автоматичною КПП, автомобіль слід зарахувати до економічних, що не залишиться непоміченим у покупців.