Нерідко автомобілісти стикаються з проблемою перегріву двигуна. Як правило, це трапляється зі старими автомобілями, або ж з машинами вітчизняного виробництва. Результати поломки можуть привести до великих проблем, аж до капітального ремонту.
Для того, щоб уникнути таких наслідків, водієві необхідно стежити за датчиком температури. Температура двигуна не повинна перевищувати позначку в 100 градусів, на датчику вона позначена червоним кольором. При перегрів двигуна з'явиться пара, що виходить з під капота, також ви можете відчути запах тосола. Машину негайно потрібно зупинити і заглушити двигун. Для ушкодження двигуна вистачить однієї хвилини. Пов'язано це з тим, що температура пара підвищується з великою швидкістю. При перегрів пошкоджується головка блоку циліндрів, приходить в несправність поршнева система.
Способи запобігання перегріву
Уникнути проблеми можна досить простими і дешевими засобами. Поломки можуть бути піддані реле, запобіжники і датчики. Методом виключення визначають пошкоджену деталь. Перевірити температурний датчик можна, від'єднавши від нього дроти і замкнувши їх безпосередньо, якщо вентилятор продовжує працювати, то датчик став непридатним.
Головне, частіше перевіряйте стан свого автомобіля, і тоді вам вдасться уникнути перегріву двигуна. Не забувайте стежити за всіма датчиками, які є у вас на приладах.